Έγκλημα στα Τέμπη: Γιατί σταμάτησε το επιβατικό τρένο στην Λάρισα και γιατί υπάρχει “διακοπή” 11 λεπτών στις συνομιλίες; Ρωτάει η κόρη του μηχανοδηγού...

Βρέθηκε ανθρώπινο κρανίο επιβάτη σε άλλο οικόπεδο πέραν των γνωστών οικόπεδων που μεταφέρθηκαν χώματα από το σημείο της τραγωδίας; 

Mετά το πρώτο σφύριγμα του τρένου διά χειρός του Βασίλη Λαμπρόπουλου, έρχεται μία συνέντευξη βόμβα της κόρης του μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας Αθανασίας Κουτσούμπα η οποία γνωρίζοντας τον πατέρα της όσο μία κόρη τον πατέρα δηλώνει στο STAR ότι…

-Δεν υπάρχει πιθανότητα να μην σταμάτησε και να μην πήρε επιβεβαίωση, να μην ρώτησε ο πατέρας μου…

Kαι καθώς η Αθανασία δικαιώνεται έρχεται μία ακόμη δυστοπική αποκάλυψη

-Λίγα λεπτά μετά τη στάση στη Λάρισα, το τρένο σταμάτησε και πάλι και ακινητοποιήθηκε κάποια λεπτά χωρίς να υπάρχει στάση σε κάποιο σταθμό. Κοιτάξαμε έξω προσπαθώντας να καταλάβουμε τι συμβαίνει αλλά δεν βλέπαμε τίποτα παρά μόνο βαθύ σκοτάδι…

Την ίδια στιγμή υπάρχει μία “διακοπή” 11 λεπτών στις συνομιλίες…

Τι έχουμε εδώ τελικά;

Πόσο τυχαίες είναι όλες αυτές οι “σατανικές συμπτώσεις” που μετέτρεψαν σε παρανάλωμα φωτιάς νεανικά κορμιά που μόλις λίγα 24ωρα πριν διασκέδαζαν στο Καρναβάλι της Πάτρας;

Πάμε να δούμε τι λέει η Αθανασία Κουτσούμπα στο STAR>

Αθανασία Κουτσούμπα, κόρη του μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας στο Star: 
«Δεν υπάρχει πιθανότητα να μην σταμάτησε και να μην πήρε επιβεβαίωση, να μην ρώτησε ο πατέρας μου.
Το λέμε από την πρώτη μέρα, όπως και οι συνάδελφοί του.
Ήρθε η στιγμή που πλέον αυτό αποδεικνύεται μέσα από τη δικογραφία, όχι από λόγια.
Δηλαδή πλέον, μέσα από έγγραφο της δικογραφίας αποδεικνύεται ότι σταμάτησε.
Δεν υπήρχε περίπτωση να μην καταλάβει ότι μπαίνει στην ανάποδη γραμμή…»

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που προβλήθηκε στο βραδινό δελτίο ειδήσεων του Star το στοιχείο που έχει στα χέρια της η οικογένεια του μηχανοδηγού της μοιραίας αμαξοστοιχίας και δείχνει ότι το τρένο σταμάτησε μετά την Λάρισα, προκύπτει μέσα από μήνυση τραυματία που έχει υποβληθεί στην Εισαγγελία της Λάρισας.

«Λίγα λεπτά μετά τη στάση στη Λάρισα, το τρένο σταμάτησε και πάλι και ακινητοποιήθηκε κάποια λεπτά χωρίς να υπάρχει στάση σε κάποιο σταθμό. Κοιτάξαμε έξω προσπαθώντας να καταλάβουμε τι συμβαίνει αλλά δεν βλέπαμε τίποτα παρά μόνο βαθύ σκοτάδι», αναφέρει ο τραυματίας στην μήνυση που υπέβαλε.

«Αυτή η χρονική στιγμή που περιγράφουν οι ίδιοι οι επιβάτες ότι σταμάτησε μετά τη Λάρισα, ταυτίζεται χρονικά με μία πολύ περίεργη παύση 11 λεπτών στα ηχητικά του ραδιοτηλεφώνου. Και στα ψηφιακά ηχητικά αλλά και στην απομαγνητοφώνηση αυτών», εξηγεί ο Βασίλης Ζησιμάτος, δικηγόρος της οικογένειας του μηχανοδηγού:

«Δεν δικαιολογείται, καθώς αν δείτε όλες τις συνομιλίες στο ραδιοτηλέφωνο γίνονται μεταξύ μηχανοδηγών και σταθμαρχών ανά δευτερόλεπτο. Και πότε ξανανοίγει το ραδιοτηλέφωνο και γίνεται η επόμενη καταγραφή; Όταν ακούγεται ότι δεν υπάρχει ρεύμα στην περιοχή, επομένως έχει γίνει η σύγκρουση».

Η οικογένεια του μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας τις επόμενες ημέρες θα κινηθεί και νομικά καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου παρουσιάζοντας στη μήνυση τα δύο νέα στοιχεία που έχουν προκύψει.

«Με θυμώνει ότι ενάμισι χρόνο μετά, παλεύουμε για τα αυτονόητα. Εγώ έπρεπε να είμαι σπίτι μου και να πενθώ τον πατέρα μου. Όχι αυτή τη στιγμή να παλεύω για να μάθω τι έχει γίνει. Δεν ήταν δική μου δουλειά αυτή, ήταν δουλειά του κράτους αυτή», κατέληξε η κόρη του μηχανοδηγού.

To Tούνελ που “περίμενε” τη σύγκρουση

Ίσως ο Γιάννης Παπανίκος (AP Photo) έχει τραβήξει την πιο χαρακτηριστική φωτογραφία (από την EφΣυν) του συμβάντος των Τεμπών για το οποίο τόσο οι σατανικές συμπτώσεις που προηγήθηκαν με την επαναφορά στην ενεργό δράση του συνταξιούχου Παναγιώτη Τερεζάκη ως συμβούλου του ΟΣΕ ο οποίος μάλιστα προήχθη μετά τον αποτελεσματικό θάνατο 57 νέων κυρίως ανθρώπων, το κόψιμο του καλωδίου στο Σταθμό Παλαιοφαρσάλων, τη φόρτωση των συρμών με εκρηκτικές ύλες, την παράξενη στάση στο πουθενά για 10΄μετά το Σταθμό Λαρίσης της επιβατικής αμαξοστοιχίας, της μονταζιέρας και ολόκληρης της βιομηχανίας συγκάλυψης που ακολούθησε, με τους δυστοπικούς θανάτους έμπειρων στελεχών του αποκαλύπτουν μια πιθανή οργάνωση του συμβάντος από άγνωστες δυνάμεις.

Εάν επρόκειτο για ανθρώπινο λάθος ή λάθος του ξεχαρβαλωμένου κράτους θα αρκούσαν δυο-τρεις γνωστοί δικηγόροι να απαλλάξουν τα ανθρώπινα λάθη με ολιγοετή φυλάκιση. Εδώ όμως είναι πασιφανές ότι κάτι άλλο συμβαίνει.

Γιατί όμως η φωτογραφία του Γιάννη Παπανίκου είναι τόσο αποκαλυπτική;

Γιατί απλά δείχνει ότι ήταν θέμα μερικών μέτρων το τούνελ να καταπιεί κάθε ίχνος στοιχείου ώστε να μην χρειαστεί να ακολουθήσει η τρομακτική βιομηχανία συγκάλυψης, οι εκχωματώσεις, το μπάζωμα, οι νεκροί σταθμάρχες από τροχαία σε διάστημα ημερών, οι αδελίνειες συνεντεύξεις.

Εάν υποθέσουμε ότι οι προαναφερθείσες και άλλες συμπτώσεις δείχνουν οργανωμένο έγκλημα-ανθρωποθυσία, μερικές δεκάδες μέτρα ήταν αρκετά για να γίνει παρανάλωμα εντός του τούνελ κάθε αποδεικτικό στοιχείο σαν κι αυτά που διαδέχονται το ένα το άλλο.

Δείτε τι συμβαίνει με το ανθρώπινο υλικό που βρέθηκε στο οικόπεδο ενώ αποκαλύπτεται κι ένα ακόμη οικόπεδο ενταφιασμού των στοιχείων της ανθρωποθυσίας.

Ο Νίκος Πλακιάς-σύμφωνα με την Εφημερίδα των Συντακτών- ανέφερε επίσης πως το δείγμα έχει σταλεί για ταυτοποίηση DNA.

Επιβεβαιώνεται ο «χειρότερος φόβος» των συγγενών των θυμάτων από την τραγωδία στα Τέμπη… Των συγγενών που καταγγέλλουν την κυβέρνηση για συγκάλυψη και τη Δικαιοσύνη για χαρακτηριστικές καθυστερήσεις στη λειτουργία της.

Όπως ανέφερε σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα ο Νίκος Πλακιάς (πατέρας των διδύμων κοριτσιών και θείος της κοπέλας από την Καλαμπάκα που σκοτώθηκαν στη σιδηροδρομική τραγωδία), εντοπίστηκε δείγμα ανθρώπινου υλικού στο οικόπεδο που γίνονται οι δειγματοληψίες, το οποίο έχει σταλεί για ταυτοποίηση DNA.

Ο κ. Πλακιάς προσθέτει χαρακτηριστικά πως «οικογένειες θα περιμένουν πάλι πάνω από τα τηλέφωνα τους για να ακούσουν αν είναι από τον συγγενή τους, μάνες θα ξαναπεράσουν τον εφιάλτη για δεύτερη φορά, τάφοι θα ανοίξουν για να τα εναποθέσουν μέσα, τελετές πάλι, ο Γολγοθάς ατελείωτος».

Σημειώνεται ότι χθες, ο δικηγόρος Στέλιος Σούρλας –που εκπροσωπεί οικογένειες θυμάτων και τραυματιών– ανέφερε πως «οι πληροφορίες μου αναφέρουν ότι στο σημείο που μεταφέρθηκαν τα χώματα από τα Τέμπη βρέθηκε ανθρώπινο κρανίο και όχι απλά οστά. Η εξέταση Dna θα το αποδείξει».

Υπενθυμίζεται ότι ο εφέτης ανακριτής ζήτησε τον περασμένο μήνα τη διενέργεια ελέγχου από τη Χημική Υπηρεσία σε χώματα που μετέφερε εταιρεία χωματουργικών μηχανημάτων από τον τόπο της τραγωδίας σύγκρουσης σε ιδιωτικό οικόπεδο, πέραν από εκείνο του ΟΣΕ στο Κουλούρι, όπου πριν μήνες εντοπίστηκαν υπολείμματα οστών. Τώρα φέρεται να βρέθηκαν και στο ιδιωτικό οικόπεδο, το οποίο, όπως είχε αναδείξει η «Εφ.Συν.», ανήκει σε εργολάβο που το τρίτο 24ωρο μετά το δυστύχημα έλαβε εντολή να μεταφέρει το χώμα επί του οποίου κατέληξαν βαγόνια.

Θυμίζουμε ότι πριν λίγες συγγενής θύματος, ο Παύλος Ασλανίδης, ανέφερε σε συνέντευξή του πως «αν βρεθούν και πάλι οστά ή DNA στο νέο οικόπεδο, όχι μόνο εγώ, αλλά πολλοί σκεφτόμαστε σοβαρά το ενδεχόμενο να ζητήσουμε εκταφή των ανθρώπων μας. Και φυσικά σκεφτόμαστε να μηνύσουμε και τις ιατροδικαστικές αρχές που μάλλον έκαναν έναν έλεγχο copy paste για όλους: “πλήρης απανθράκωση, βίαιος θάνατος”. Δεν μας είπαν τις συνθήκες θανάτου, αν δηλαδή κάηκαν ζωντανοί τόσοι άνθρωποι».
Η ανάρτηση του Ν. Πλακιά

Δυστυχώς επιβεβαιώνεται ο χειρότερος φόβος μας .
Εντοπίστηκε δείγμα ανθρώπινου υλικού στο οικόπεδο που γίνονται οι δειγματοληψίες Το οποίο έχει σταλεί για ταυτοποίηση DNA

Οικογένειες θα περιμένουν πάλι πανω από τα τηλέφωνα τους για να ακουσουν αν είναι από τον συγγενή τους Μάνες θα ξαναπεράσουν τον εφιάλτη για δεύτερη φορά. Τάφοι θα ανοίξουν για να τα εναποθέσουν μέσα. Τελετές πάλι Ο γολγοθάς ατελείωτος ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΠΑΛΙ

Απορώ πως κοιμούνται και συνεχίζουν σαν να μην τρέχει τίποτα όλοι οι υπαίτιοι αυτού του εγκλήματος !

Αυτά τα ΣΙΧΑΜΑΤΑ που τα βρίζω εδώ και 14 μήνες ξανά και ξανά .

Περιμένω και εσας εδώ μέσα που πετάτε την βλακεία σας να απαντήσετε και τώρα στους ΓΟΝΕΙΣ ότι είναι αριστεροί ,ακροδεξιοί, δεξιοί, αναρχικοί, ακροαριστεροί και ότι σας βολεύει ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

Μετα από αυτό θα μου επιτρέψετε να σας αφήσω για λίγο γιατί η κατάσταση και στις δικές μας οικογένειες δεν είναι και η καλύτερη. Τα ξαναλέμε σε λίγες μέρες

Μια ακόμη ενδιαφέρουσα αποκάλυψη κάνει ο Παύλος Ασλανίδης πατέρας θύματος της σύγκρουσης στα Τέμπη. Σύμφωνα με την αποκάλυψη υπάρχει και τρίτο οικόπεδο στο οποίο μεταφέρθηκαν άρον-άρον χώματα από το σημείο της σύγκρουσης.

-Ξημερώματα κι ενώ εμείς αναζητούσαμε τα παιδιά μας εκείνοι μετέφεραν τα χώματα με εκσκαφείς από το σημείο…Mάλιστα ακόμη και ο ιδιοκτήτης του οικοπέδου αγνοούσε το γεγονός. Το έκαναν χωρίς την άδειά του…

-Είναι το πιο ξεκάθαρο έγκλημα και η πιο ξεκάθαρη επιχείρηση συγκάλυψης που έγινε ποτέ τόνισε στον 105,5 ο πατέρας ενός από τα θύματα της τραγωδίας

Υπάρχουν ενδείξεις ότι υπάρχει και τρίτο οικόπεδο στο οποίο μεταφέρθηκαν χώματα από τον τόπο της σύγκρουσης αποκάλυψε μιλώντας στον 105,5 Στο Κόκκινο και στον Γιώργο Βούλγαρη ο Παύλος Ασλανίδης, πατέρας θύματος των Τεμπών.

Είναι το πιο ξεκάθαρο έγκλημα και η πιο ξεκάθαρη επιχείρηση συγκάλυψης που έγινε ποτέ πρόσθεσε.

Ακούστε ολόκληρη την συνέντευξη:

Τετάρτη 17 Απριλίου 2024

H δυστοπική επιστροφή ενός συνταξιούχου στην ενεργό δράση

Είναι 20 Απριλίου 2022 όταν ο (από το 2016 συνταξιούχος του ΟΣΕ) Παναγιώτης Τερεζάκης θα επέστρεφε σαν “σύμβουλος” του ΟΣΕ με ετήσια σύμβαση (από τις 20/4/22), που είχε υπογράψει ο οργανισμός με την εταιρία συμβούλων LDK Consultants.

20 Απριλίου 2022. Εάν δει κανείς όλα όσα ακολούθησαν της απροσδόκητης επιστροφής του συνταξιούχου Τερεζάκη στην ενεργό δράση από τη θέση του συμβούλου του ΟΣΕ θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάποιες σατανικές συμπτώσεις έβαλαν από τότε τα δύο τρένα στις ράγες της σύγκρουσης.

Ένας έμπειρος σύμβουλος του ΟΣΕ δεν θα επέτρεπε ποτέ να κοπεί ένα καλώδιο (στο Σταθμό Παλαιοφαρσάλων) χωρίς στη συνέχεια να σημάνει συναγερμό.

Δεν θα επέτρεπε ποτέ να μπουν οι δύο αμαξοστοιχίες στην ίδια τροχιά.

Δεν θα επέτρεπε ποτέ τη φόρτωση της εμπορικής αμαξοστοιχίας με τόνους εκρηκτικών.

Δεν θα σταματούσε στο πουθενά και μέσα στο σκοτάδι την επιβατική αμαξοστοιχία μετά το Σταθμό Λαρίσης

Δεν θα έσπευδε ποτέ να αρπάξει τις ηχογραφημένες συνομιλίες της βραδιάς.

Δεν θα επέτρεπε την εκχωμάτωση και την αλλοίωση των στοιχείων στο τόπο ενός εγκλήματος.

Πολλές σατανικές συμπτώσεις με επίκεντρο τον συνταξιούχο που επέστρεψε ξαφνικά.

Σίγουρα αυτός που σκέφτηκε να επαναφέρει τον Τερεζάκη στην ενεργό δράση θα μπορούσε να αισθανθεί δικαιωμένος μόνο εάν είχε οραματισθεί όλα όσα ακολούθησαν.

Η επιστροφή του συνταξιούχου Τερεζάκη είναι τουλάχιστο δυστοπική με όλα όσα ακολούθησαν.

Πριν συνεχίσουμε δυο λόγια από τον ιστότοπο της εταιρίας LDK Consultants διά μέσω της οποίας έγινε η επιστροφή του Τερεζάκη ως συμβούλου στον ΟΣΕ.

Η LDK Consultants είναι μια πολυεπιστημονική ομάδα συμβούλων μηχανικής και ανάπτυξης. Ο Όμιλος ιδρύθηκε το 1968 ως εταιρεία μηχανικών που παρέχει υπηρεσίες στον κτιριακό τομέα. Σταδιακά επέκτεινε τις υπηρεσίες της στους τομείς της ενέργειας, του περιβάλλοντος και του νερού, της μηχανικής, των μεταφορών, της κοινωνικοοικονομικής ανάπτυξης και της παροχής συμβουλών στη διάδοση πληροφοριών.

Ο Όμιλος δραστηριοποιείται μέσω των γραφείων του σε Ελλάδα, Βέλγιο, Κύπρο, Ιορδανία, Κένυα, Ρουμανία, Σερβία και έχει αναλάβει 2.700 έργα σε 120 χώρες.

Η LDK Consultants έχει γίνει μια κορυφαία εταιρεία συμβούλων μηχανικών σε ξενοδοχεία, κτίρια μικτής χρήσης, νοσοκομεία, καθώς και υποδομές (σιδηρόδρομοι, μαρίνες και αεροδρόμια). Είναι μια αξιόπιστη εταιρεία συμβούλων σε θέματα ενέργειας, περιβάλλοντος, βιωσιμότητας και κοινωνικοοικονομικής ανάπτυξης για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την Παγκόσμια Τράπεζα, την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης, την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, το Πρόγραμμα Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών και άλλους διεθνείς οργανισμούς.
Οραμα

Από το 1968, η LDK Consultants υποστηρίζει το όραμα και τις αξίες της για ανάπτυξη, βιώσιμη ανάπτυξη και αριστεία προς όφελος του προσωπικού και των πελατών της. Η LDK Consultants έχει δεσμευτεί να είναι μια βιώσιμη, ποικιλόμορφη ομάδα και οδηγός αλλαγής και καινοτομίας για έργα κάθε μεγέθους και επιπέδου πολυπλοκότητας. Έχοντας πιστοποιηθεί από διεθνείς οργανισμούς για ποιότητα και τεχνογνωσία, η LDK Consultants συνδυάζει τη σε βάθος γνώση με την καινοτομία για να επιτύχει βέλτιστες λύσεις και βιώσιμα αποτελέσματα για τα προγράμματα και τα έργα των πελατών της.

Στις 2626|03|2024 ο Βασίλης Γαλούπης σε ένα ρεπορτάζ με εύστοχο τίτλο στην εφημερίδα Δημοκρατία θα έγραφε τα εξής>

Παναγιώτης Τερεζάκης: Σκοτεινός ο ρόλος Τερεζάκη στην τραγωδία των Τεμπών

Από τις πρώτες κιόλας ώρες μετά τα Τέμπη μπήκε σε εφαρμογή η αντίδραση έκτακτης ανάγκης της κυβέρνησης: το οργανωμένο σχέδιο παραπλάνησης της κοινής γνώμης με τα περί «ανθρώπινου λάθους» και το αστραπιαίο μπάζωμα των αποδεικτικών στοιχείων στον τόπο του εγκλήματος, με ταυτόχρονες πιέσεις στη Δικαιοσύνη.

Το μονταρισμένο ηχητικό με τις πλαστές συνομιλίες σταθμάρχη – μηχανοδηγών αναπαράχθηκε από το σύνολο των ΜΜΕ το επόμενο βράδυ της τραγωδίας, δημιουργώντας τις «επιθυμητές» εντυπώσεις. Σκοπός ήταν να αποσιωπηθεί η συνειδητή εγκληματική διαχείριση της κυβέρνησης στην ασφάλεια. Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, είναι ένα ακόμα πρόσωπο που το Μαξίμου είχε καταφέρει να κρατήσει στο απυρόβλητο όλο αυτό το διάστημα. Τώρα, όμως, αναδεικνύεται ο ρόλος του.

Από τις 13 Μαρτίου 2023 η «δημοκρατία» είχε προειδοποιήσει για τον Τερεζάκη. Σε αποκαλυπτικό ρεπορτάζ καυτηρίαζε την επιλογή του τότε υπουργού Μεταφορών, Γεραπετρίτη, να διορίσει το συγκεκριμένο άτομο στη θέση του «μεταβατικού» διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ. «Προσπάθεια συγκάλυψης; Αλαζονική διάθεση; Αδιαφορία για το τι μέλλει γενέσθαι στους ελληνικούς σιδηροδρόμους; Μπορεί και τα τρία μαζί, γιατί δεν εξηγείται αλλιώς η τοποθέτηση Τερεζάκη» έγραφε πριν από έναν χρόνο η «δημοκρατία» για τον συνταξιούχο από το 2016, που η κυβέρνηση Μητσοτάκη επανέφερε αρχικά ως τεχνικό σύμβουλο του οργανισμού.

Ο Τερεζάκης ουδέποτε μπήκε στο κάδρο των ευθυνών, αν και ήταν επιφορτισμένος με τη διαχείριση τεχνικών θεμάτων υποδομής, σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης του ΟΣΕ.

Σήμερα πια, εκείνη η αλλόκοτη επιλογή Γεραπετρίτη αρχίζει να αποκτά νόημα σιγά σιγά. Στις 2 Μαρτίου 2023, ο Τερεζάκης δήλωνε στην ΕΡΤ ότι «όλες οι ραδιοεπικοινωνίες καταγράφονται. Και επίσημα χθες, 1 Μαρτίου, στο ανακριτικό τμήμα, με εντολή του κ. εισαγγελέα, παρουσία αστυνομικών υπαλλήλων δόθηκαν τα στοιχεία, που οι εμπειρογνώμονες θα τα αξιολογήσουν».

Πρόσφατα, ο Τερεζάκης κατέθεσε στην Εξεταστική: «Εγώ ήμουν αυτός που λίγες ώρες μετά το δυστύχημα φώναξα την Αστυνομία και πήγα με εξουσιοδοτημένο άτομο, γιατί, ξέρετε, τις καταγραφές δεν μπορεί να τις πάρει όποιος να ’ναι. Αυτός που μπαίνει έχει εξουσιοδότηση από τον οργανισμό, μπαίνει με κωδικό, τα καταγράφει στα στικάκια και φαίνεται ποιος μπήκε, τι ώρα μπήκε και τι κατέγραψε».

Η Αστυνομία θεωρεί ψευδή όσα λέει ο Τερεζάκης, ο οποίος δεν μας εξηγεί και τον λόγο που έσπευσε πρώτος στο δωμάτιο καταγραφών, ενώ ήταν απλά σύμβουλος του ΟΣΕ.

Η ΕΛ.ΑΣ. ανακοίνωσε ότι το στικάκι USB με καταγραφές συνομιλιών έφτασε στα χέρια της στις 3 Μαρτίου. Κι ότι μόνο «στις 2 Μαρτίου απεστάλη USB με ηλεκτρονικά αρχεία από τη Διεύθυνση Συντήρησης Συστημάτων του ΟΣΕ».

Η ΕΛ.ΑΣ. δεν παρέλαβε τίποτα την 1η Μαρτίου, όπως καταθέτει (!) ο Τερεζάκης, και πολύ περισσότερο παρουσία… αστυνομικών. Της το έστειλαν το USB, δεν παραδόθηκε χέρι με χέρι.

Η 1η Μαρτίου είναι η μέρα που διέρρευσε ο μονταρισμένος διάλογος, προκειμένου να δημιουργηθούν εντυπώσεις, στο πλαίσιο επικοινωνιακής διαχείρισης, ώστε να ενισχυθεί η εντύπωση πως επρόκειτο αποκλειστικά για «ανθρώπινο λάθος». Ενα βολικό όσο και ψεύτικο αφήγημα που δημιούργησαν από την πρώτη στιγμή ενοχικά το Μαξίμου και ο Μητσοτάκης προσωπικά. Την 1η Φεβρουαρίου 2024, ο… προσωρινός Τερεζάκης εμφανίστηκε στην Εξεταστική, αποδίδοντας κι αυτός στον σταθμάρχη και τον μηχανοδηγό την ευθύνη για την τραγωδία.

Ο επεξεργασμένος διάλογος που παραποιούσε τα γεγονότα δόθηκε -άγνωστο ακόμα από ποιον- την 1η Μαρτίου, άρα δεν διέρρευσε από την ΕΛ.ΑΣ., που δεν είχε λάβει ακόμα τίποτα στα χέρια της. Ομως, όπως είδε χθες το φως της δημοσιότητας, ο Τερεζάκης παρέδωσε στην Εξεταστική και δική του απομαγνητοφώνηση των συνομιλιών των σιδηροδρομικών. Πώς και πότε βρέθηκε στην κατοχή του αυτό το υλικό; Η κυβέρνηση -που αναβάθμισε προκλητικά, δίχως τότε να κατανοεί κανείς τον λόγο, τον Τερεζάκη σε διευθύνοντα σύμβουλο λίγες μέρες μετά τα Τέμπη- είναι το ίδιο υπεύθυνη για όσα έχουν συμβεί με αυτή τη βρόμικη υπόθεση. Για τις διαρροές των μονταρισμένων διαλόγων ο Τερεζάκης είχε δηλώσει τότε πως θα κάνει εσωτερική έρευνα και πως ήδη είχε ενημερώσει τις εισαγγελικές Αρχές. Ομως, το αποτέλεσμα της εσωτερικής… έρευνάς του αγνοείται μέχρι σήμερα.

Τις πρώτες μέρες μετά το έγκλημα των Τεμπών ο πρόεδρος των μηχανοδηγών Γενηδούνιας είχε καταγγείλει πως «εδώ έχουμε κανονική κοπτοραπτική στα ηχητικά που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα. Ο μοναδικός που έχει αυτά τα ηχητικά είναι ο ΟΣΕ».

Η Δικαιοσύνη όφειλε να έχει ψάξει εξονυχιστικά από την πρώτη στιγμή τον ρόλο του Τερεζάκη. Απ’ ό,τι φαίνεται, δεν το έχει πράξει ως τώρα. Με ποιου γραπτή εντολή βρέθηκε από την πρώτη στιγμή στην αίθουσα με τις καταγραφές; Οι κινήσεις του έγιναν πράγματι συνοδεία Αστυνομίας και εν γνώσει ανακριτή; Πώς βρέθηκαν στα χέρια του οι διάλογοι που παρουσίασε στην Εξεταστική; Τι αποτέλεσμα είχε η εσωτερική έρευνα που διέταξε για τη διαρροή των συνομιλιών; Εχει ενημερωθεί όντως ο εισαγγελέας;

Ο Τερεζάκης δεν έπρεπε ποτέ να βρεθεί στη θέση που είναι σήμερα στον ΟΣΕ. Και σίγουρα έπρεπε να έχει «ξηλωθεί» ήδη από την Κυριακή. Ομως, το ίδιο υπεύθυνοι για τη δράση και τον ρόλο του συνταξιούχου είναι ο Γεραπετρίτης με τον Μητσοτάκη, που τον διόρισαν. Το σίγουρο είναι ότι η επιχείρηση «μεγάλο κουκούλωμα» καταρρέει.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Σπούδασε μηχανικός στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο, με μεταπτυχιακό στο Μπέρμιγχαμ της Αγγλίας. Επί Μνημονίων ήταν γενικός διευθυντής Συντήρησης και Εργων ΣΤΑΣΥ. Αρχισε να γίνεται γνωστός στο ευρύ κοινό από την επομένη του δυστυχήματος στα Τέμπη. Εμφανίστηκε μιλώντας ως «τεχνικός σύμβουλος ΟΣΕ», την ώρα που γίνονταν γνωστές ανατριχιαστικές λεπτομέρειες από τις συνομιλίες με τον προφυλακισμένο σταθμάρχη Λάρισας. Στη συνέχεια ήρθε στο φως της δημοσιότητας ότι ο -πλέον- συνταξιούχος και πρώην εργαζόμενος της Αττικό Μετρό εργαζόταν ως σύμβουλος του ΟΣΕ με ετήσια σύμβαση από τις 20/4/22, που είχε υπογράψει ο οργανισμός με την εταιρία συμβούλων LDK. Στις 10 Μαρτίου ανακοινώθηκε ότι, με απόφαση της κυβέρνησης, αναλαμβάνει ως «μεταβατικός» τη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΟΣΕ Α.Ε.

Άρης Χατζηγεωργίου [Data Journalists]> Tα 11 λεπτά της θανάσιμης σιωπής

Μια σιωπή 11 λεπτών στις συνομιλίες μέσω ασυρμάτου το βράδυ των Τεμπών, έρχεται να προσθέσει ένα ακόμη κενό στην αξιοπιστία των ερευνών μετά το δυστύχημα και να εντείνει τις αμφιβολίες που προκάλεσαν οι αποκαλύψεις για την αλλοίωση των στοιχείων, πάνω στα οποία θα «πατήσει» η μελλοντική δίκη.

Οι Data Journalists και ο Άρης Χατζηγεωργίου αποκαλύπτουν ότι στη λίστα των ψηφιακών αρχείων που κατέθεσε στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής (1/2/24) ο μεταβατικός διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης, υπάρχει μια σιγή ασυρμάτου, διαρκείας 11 λεπτών, αμέσως μετά από την στιγμή που η μοιραία αμαξοστοιχία Intercity 62 έφυγε από τον σταθμό της Λάρισας για να συγκρουστεί 15 λεπτά αργότερα μετωπικά με την εμπορική 63503.

Μια σιωπή 11 λεπτών στις συνομιλίες μέσω ασυρμάτου το βράδυ των Τεμπών, έρχεται να προσθέσει ένα ακόμη κενό στην αξιοπιστία των ερευνών μετά το δυστύχημα και να εντείνει τις αμφιβολίες που προκάλεσαν οι αποκαλύψεις για την αλλοίωση των στοιχείων, πάνω στα οποία

θα «πατήσει» η μελλοντική δίκη.

Οι Data Journalists αποκαλύπτουν ότι στη λίστα των ψηφιακών αρχείων που κατέθεσε στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής (1/2/24) ο μεταβατικός διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης, υπάρχει μια σιγή ασυρμάτου, διαρκείας 11 λεπτών, αμέσως μετά από την στιγμή που η μοιραία αμαξοστοιχία Intercity 62 έφυγε από τον σταθμό της Λάρισας για να συγκρουστεί 15 λεπτά αργότερα μετωπικά με την εμπορική 63503.

Εντείνονται οι αμφιβολίες που προκάλεσαν οι αποκαλύψεις για την αλλοίωση των στοιχείων και τη μονταζιέρα.
Περίεργη σιγή ασυρμάτου, διαρκείας 11 λεπτών, αμέσως μετά από την αναχώρηση της μοιραίας αμαξοστοιχία Intercity 62 από τον σταθμό της Λάρισας για να συγκρουστεί 15 λεπτά αργότερα μετωπικά με την εμπορική 63503.
Η λίστα των ψηφιακών αρχείων που κατέθεσε στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής (1/2/24) ο μεταβατικός διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης

Καταθέτοντας την λίστα στη Βουλη, ο κ. Τερεζάκης μίλησε για «απομάστευση των δεδομένων από τα καταγραφικά του συστήματος σηματοδότησης στη Λάρισα και στο Μεζούρλο (διπλανός σταθμός), τα οποία ελήφθησαν την ίδια ημέρα από εξειδικευμένο και εντεταλμένο υπάλληλο της κατασκευάστριας εταιρείας παρουσία Αστυνομίας, ανακριτικού υπαλλήλου και εμού του ιδίου». Πρόσθεσε, δε, ότι η διαδικασία «καταγράφηκε και βιντεοσκοπήθηκε από τον ίδιο τον ανακριτικό υπάλληλο και παραδώσαμε αυτά τα στοιχεία κρατώντας ένα αντίγραφο εμείς σαν ΟΣΕ, ένα αντίγραφο παρέλαβε ο κύριος ανακριτής και ένα αντίγραφο πήρε η ΕΡΓΟΣΕ».

Στην εικόνα που παραθέτουμε, υπάρχει ένα τμήμα της λίστας με τα εκατοντάδες ψηφιακά αρχεία των συνομιλιών μέσω ασυρμάτου VHF της 28ης Φεβρουαρίου 2023.

Κάθε φορά που στην εμβέλεια του Σταθμαρχείου Λάρισας, ένας σταθμάρχης, ένας μηχανοδηγός, ένας κλειδούχος και κάθε άλλος εμπλεκόμενος πατάει το κουμπί για να μιλήσει στον ασύρματο, ανοίγει ένα νέο αρχείο που «κλείνει» μόλις τελειώσει η συνομιλία, την οποία μπορούν να ακούσουν και όλοι οι υπόλοιποι. Μέσα λοιπόν στο συγκεκριμένο τμήμα της λίστας, υπάρχουν 32 διαφορετικά αρχεία που καταγράφονται σε διάστημα 34 λεπτών, ανάμεσα στις 10.46 μ.μ. και στις 11.20 μ.μ. Αναλογεί δηλαδή, περίπου ένα αρχείο, δηλαδή μια συνομιλία σε κάθε λεπτό που περνάΤο ίδιο ισχύει και σε μία πιο διευρυμένη χρονικά λίστα με 96 αρχεία σε διάστημα 101 λεπτών ανάμεσα στις 9.46 μ.μ. και στις 11.27 μ.μ.

Σημειωτέον ότι η χρονοσήμανση στην λίστα που κατέθεσε στην Εξεταστική της Βουλής ο κ.Τερεζάκης, εμφανίζει μια χρονοκαθυστέρηση 10 λεπτών. Για παράδειγμα, τα επίμαχα αρχεία, το 3e3_443 και το 3e4_443 καταγράφονται με ώρες 10.54 μ.μ και 10.55 μ.μ αντίστοιχα, αλλά περιγράφουν γεγονότα την ώρα που η αμαξοστοιχία 62 έφυγε από την Λάρισα, δηλαδή στις 11.04 όπως αναφέρει ο σταθμάρχης. Πρόκειται για τα αρχεία που αλλοιώθηκαν και συνενώθηκαν για να «παίξουν» στα μέσα ενημέρωσης την αμέσως επόμενη ημέρα και πριν ακόμη συμπληρωθούν 24 ώρες από το τραγικό δυστύχημα, όπως αποκάλυψε η εφημερίδα «Το Βήμα».

Το αρχείο 3e3_443 είναι το τελευταίο στο οποίο ο προφυλακισμένος σταθμάρχης Λάρισας Βασίλης Σαμαράς μιλά με τον μηχανοδηγό Γιώργο Κουτσούμπα που έχασε την ζωή του στην μετωπική σύγκρουση. Η συνομιλία που περιλαμβάνεται είναι η ακόλουθη:

Μηχανοδηγός: Λάρισα ακούει;

Σταθμάρχης: Ακούει…Με 47 νούμερο (ο αριθμός του προφορικού τηλεγραφήματος) περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων.

Μηχανοδηγός: Ευχαριστούμε πολύ

Το αρχείο 3e4_443 περιλαμβάνει την εξής συνομιλία:

Μηχανοδηγός: Βασίλη…

Σταθμάρχης: Σωτήρη πάμε.

Μηχανοδηγός: Βασίλη φεύγω;

Σταθμάρχης: Φεύγεις, φεύγεις

Αυτά τα δύο αρχεία συνενώθηκαν αλλά αφαιρέθηκαν και τα πρώτα δευτερόλεπτα του δεύτερου, για να μην φαίνεται ότι ο σταθμάρχης μιλάει σε άλλον μηχανοδηγό, τον Σωτήρη Αδάμου που περίμενε να φύγει για τοπικό δρομολόγιο προς Βόλο. Έτσι συνενωμένα παρουσιάστηκαν από την ιστοσελίδα «Πρώτο Θέμα» στις 22:11 το βράδυ της 1ης Μαρτίου 2023 και αναπαράχθηκαν εν ριπή οφθαλμού από όλα τα μέσα ενημέρωσης.

Με τον τρόπο αυτό ενισχυόταν ξεκάθαρα το αφήγημα του τραγικού ανθρώπινου λάθους ως κυρίαρχης αιτίας που τόσο πολύ προσπάθησε να προβάλει η κυβέρνηση από την πρώτη ημέρα με τον Κυρ. Μητσοτάκη στα Τέμπη έως την ώρα που η Νέα Δημοκρατία έγραψε το δικό της πόρισμα σε 700 σελίδες.

Το μοντάρισμα ήταν επιλεγμένο και υλοποιημένο αριστοτεχνικά. Ο σταθμάρχης με την εντολή του, έδειχνε ότι δεν καταλάβαινε πως στέλνει το τρένο ανάποδα, δηλαδή από την γραμμή καθόδου (αλλιώς θα έπρεπε να το αναφέρει ρητά και να έχει δώσει γραπτή εντολή). Ο μηχανοδηγός ευχαριστεί, φεύγει και μετά από λίγο υποτίθεται ότι ρωτάει: «Βασίλη φεύγω;»

Το ερώτημα αυτό, πυροδότησε σενάρια ότι ο μηχανοδηγός είδε πως μπήκε ανάποδα στην γραμμή καθόδου και για αυτό ρώτησε. Πήρε όμως απάντηση «Φεύγεις, φεύγεις», και προχώρησε προς την καταστροφή. Εννοείται ότι ένας έμπειρος μηχανοδηγός που θα έβλεπε την αμαξοστοιχία του να αλλάζει γραμμή χωρίς να έχει λάβει γραπτή εντολή, θα σταματούσε αμέσως και θα ρωτούσε τον σταθμάρχη. Ο Γ. Κουτσούμπας ήταν εμπειρότατος και η παράλειψη της οποιαδήποτε αναφοράς, δεν έγινε ποτέ πιστευτή από τους συναδέλφους του μηχανοδηγούς.

Όπως φαίνεται όμως στην λίστα που παρουσιάζουμε σήμερα, το ανεξήγητο κενό των 11 λεπτών ξεκινά στις 22.56 μ.μ. δηλαδή δύο λεπτά από την ώρα που η αμαξοστοιχία 62 έφευγε από τον σταθμό της Λάρισας. Τα κλειδιά 118Α και 118Β που είχαν μείνει τοποθετημένα σε διαγώνιο θέση και έστειλαν μοιραία το τρένο στην γραμμή καθόδου, βρίσκονται σε απόσταση 1.400 μέτρων από τον σταθμό.

Άρα, το κενό ξεκινά την ώρα που γίνεται η αλλαγή τροχιάς. Ο μηχανοδηγός Γ. Κουτσούμπας δεν εμφανίζεται να ρωτά τι έχει συμβεί και να ζητά επιβεβαίωση. Επί 11 λεπτά, κανείς άλλος δεν μπαίνει να μιλήσει στον ασύρματο από τους ανθρώπους που εργάζονται μέσα στον σταθμό ή γύρω από αυτόν (κλειδούχοι, μηχανοδηγοί, μηχανοστάσιο, φύλακες στις ισόπεδες διαβάσεις κλπ). Το ίδιο κενό και με την ίδια διάρκεια, παρατηρείται και στην άλλη λίστα με τις τηλεφωνικές κλήσεις από και προς το σταθμαρχείο.

Η σιωπή διακόπτεται την ώρα που η μετωπική σύγκρουση έχει μόλις συμβεί. Στο αρχείο 3e7_443 στις 23:07 ακούγεται κάποιος που διαμαρτύρεται στον σταθμάρχη ότι υπάρχει διακοπή ρεύματος. Λίγο αργότερα, στις 23:11 σύμφωνα με την λανθασμένη χρονοσήμανση της λίστας, καταγράφεται η τηλεφωνική κλήση προς τον σταθμάρχη από τον Ρυθμιστή Ελξης του ΟΣΕ στην Θεσσαλονίκη.

Ο Ρυθμιστής αυτός παρακολουθεί σε πίνακα τα ηλεκτρικά φορτία σε όλο το βόρειο τμήμα του δικτύου. Εχει δει πως υπάρχει βραχυκύκλωμα «κάπου στην Ραψάνη» και ρωτά τον σταθμάρχη αν γνωρίζει κάτι παραπάνω. Το βραχυκύκλωμα για το οποίο ρωτά, είναι δυστυχώς το αποτέλεσμα της σφοδρής μετωπικής σύγκρουσης που έχει ήδη σκοτώσει δεκάδες ανθρώπους.

Τα καλώδια των 25.000 βολτ έχουν κοπεί αφού μετά την σύγκρουση, οι μηχανές των συρμών σηκώθηκαν στον αέρα, ενώ οι ηλεκτρικές εκκενώσεις οδήγησαν και στην τεράστια έκρηξη που αποτυπώθηκε στα βίντεο.

Από εκεί και μετά, ασύρματος και τηλέφωνο θα αρχίσουν και πάλι να καταγράφουν κλήσεις σχεδόν ανά λεπτό. Ο σταθμάρχης θα αργήσει να καταλάβει τι ακριβώς έχει συμβεί, μέχρι να λάβει τηλεφώνημα από την Πυροσβεστική και μετά από την Αστυνομία. Θα συνεχίσει να δίνει οδηγίες στον κλειδούχο και να απαντά σε ερωτήσεις μηχανοδηγών άλλων συρμών.

Όταν ενημερωθεί ότι υπάρχει πυρκαγιά, θα πιστέψει αρχικά πως έγινε κάποιος εκτροχιασμός. Θα χρειαστεί να περάσει σχεδόν 1 ώρα και να τρέξουν στο σταθμαρχείο οι πιο έμπειροι σταθμάρχες, μέχρι να γίνει αντιληπτό στις 12.05 ότι δεν υπήρξε εκτροχιασμός αλλά μετωπική σύγκρουση.

Από εκείνη την στιγμή, ξεκινά το φιάσκο της διερεύνησης του εγκλήματος των Τεμπών. Πολύτιμο αποδεικτικό υλικό θα χαθεί με το εσπευσμένο μπάζωμα στο σημείο της σύγκρουσης. Θα σβηστούν τα αρχεία από τις βιντεοκάμερες του ΟΣΕ που θα μπορούσαν να δείξουν εάν η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε δοχεία που παραπέμπουν σε εύφλεκτα υγρά.

Η επίσημη αρχή διερεύνησης του κράτους, ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ θα αποκτήσει διοίκηση μόλις τον Σεπτέμβριο του 2023, έξι μήνες μετά τα Τέμπη και θα ξεκινήσει την δική του «έρευνα» έναν χρόνο μετά.

Τις έρευνες θα αναλάβουν πραγματογνώμονες της Τροχαίας (!), ενώ από πλευράς ΟΣΕ πρωταγωνιστικό ρόλο αναλαμβάνει ο Παναγιώτης Τερεζάκης που ήταν ως τότε σύμβουλος της διοίκησης αλλά θα αναλάβει επίσημα καθήκοντα στις 17/3, παραμένοντας ακόμη και σήμερα «μεταβατικός διευθύνων σύμβουλος» με προβληματική νομιμοποίηση.

Ο Διευθυντής Κυκλοφορίας Κ. Χρυσάγης θα σκοτωθεί σε περίεργο τροχαίο στις 27 Μαρτίου 2023 με αποτέλεσμα να χαθεί όλο το υπόβαθρο των δικών του γνώσεων σχετικά με την κυκλοφορία των συρμών και την εκπαίδευση των σταθμαρχών.

Στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής θα κυριαρχήσουν οι μεθοδεύσεις της πλειοψηφίας που προσπαθεί επιμόνως να στηρίξει το αφήγημα ότι έφταιξαν μόνο τα ανθρώπινα λάθη το βράδυ των Τεμπών. Η πλειοψηφία θα αποφύγει να καλέσει κρίσιμους μάρτυρες που κατήγγειλαν στο παρελθόν τα κενά στα συστήματα ασφαλείας, όπως τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππο Τσαλίδη, το στέλεχος της ΕΡΓΟΣΕ Χρ. Κατσιούλη, τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Κ. Σπηλιόπουλο.

Δεν θα καλέσει ούτε τον πρώην πρόεδρο του σωματείου των μηχανοδηγών Κ. Γενιδούνια που έστελνε εξώδικα στον υπουργό Κ. Καραμανλή χωρίς να λαμβάνει απάντηση και κατήγγειλε κοπτοραπτική των ηχογραφημένων συνομιλιών που ακούγονταν στα κανάλια τις πρώτες ημέρες μετά το δυστύχημα.

Σε όλα τα παραπάνω, ήρθαν να προστεθούν οι αποκαλύψεις για τη λειτουργία της μονταζιέρας στις ηχητικές συνομιλίες και οι καταγγελίες ότι τα στικάκια με τα ψηφιακά αρχεία κυκλοφορούσαν και μοιράζονταν σε κάθε ενδιαφερόμενο πριν καταλήξουν στις αρμόδιες αρχές στις 3 Μαρτίου.

Ποιος αποκλείει, λοιπόν, ότι σε αυτήν την πορεία κάποια αρχεία δεν παραποιήθηκαν απλώς αλλά εξαφανίστηκαν ολοκληρωτικά; Τι θα σήμαινε αν ένα από αυτά τα αρχεία, περιλάμβανε τις κλήσεις του μηχανοδηγού που προσπαθούσε να επικοινωνήσει ανεπιτυχώς με τον σταθμάρχη; Για ποιον λόγο κάποιος να επιθυμεί την απόκρυψη μιας τέτοιας απεγνωσμένης κλήσης; Τα ερωτήματα πληθαίνουν και υποσκάπτουν περαιτέρω το κύρος της δικαστικής έρευνας. Και το κενό σιωπής των 11 λεπτών στα καταγραφικά του σταθμαρχείου Λάρισας αποκτά τεράστιες διαστάσεις…

H Mαρία Καρυστιανού και η Ανθρωποθυσία των Τεμπών

Δευτέρα 15 Απριλίου 2024

Δεν το είχε προβλέψει αυτό η προσομοίωσή τους.

Ότι θα έβρισκαν μπροστά τους μια γυναίκα με συγκροτημένο λόγο, πάθος αλλά και ωριμότητα, καλλιεργημένη και αποφασισμένη να τιμωρήσει τους υπεύθυνους της ανθρωποθυσίας της κόρης της.

Το γεγονός ότι τα φερέφωνά τους υπεδείκνυαν στους συγγενείς των θυμάτων να ανάβουν κεράκια-καντηλάκια και να κάνουν τη προσευχή τους είναι αποκαλυπτικά του σνομπισμού που έχουν οι διοργανωτές-τελετάρχες της ανθρωποθυσίας ως ένδειξη πίστης στη Great Reset– για τον ελληνικό λαό.

Λοιπόν η Καρυστιανού ήταν αναπάντεχη. Τους έκατσε το Joker από την ανάποδη για μια ακόμη φορά.

Όπως δεν κατάφεραν να προκαλέσουν τη σύγκρουση-σπονδή εντός του τούνελ ώστε να μην χρειασθούν στη συνέχεια οι εκχωματώσεις-μπαζώματα, τα τροχαία με τους νεκρούς σταθμάρχες και πάει λέγοντας.

Κάτι δεν συγχρονίσθηκε σωστά από τη στιγμή που έκοψαν το καλώδιο στο σταθμό Παλαιοφαρσάλων ώστε να μπουν τα δύο τρένα στην ίδια ράγα, από τη στιγμή που φόρτωσαν την επιβατική αμαξοστοιχία με ένα σκασμό φιάλες υγραερίου δήθεν για τη καντίνα, από τη στιγμή που φόρτωσαν την εμπορική με πάσης φύσεως εκρηκτικά και κοφτερές λαμαρίνες-λεπίδες, από τη στιγμή που σταμάτησαν την επιβατική αμαξοστοιχία στο πουθενά μετά το σταθμό Λαρίσης μέσα στο μαύρο σκοτάδι.

Κι αφού η σύγκρουση τελικά δεν συνέβη εντός του τούνελ για να μην μείνει ίχνος αποδεικτικών όπως απεκάλυψε ο Παύλος Ασλανίδης που θρηνεί τον γιο του “4 ώρες μετά την σύγκρουση των τραίνων οι φαγάνες σήκωσαν όλα τα χώματα και τα έριξαν σε δύο οικόπεδα- Ψάξαμε εμείς οι γονείς και βρήκαμε κομμάτια από τα κόκκαλα 4 κοριτσιών…”

Εάν πρόκειτο απλά για ένα ανθρώπινο λάθος γιατί δεν έδιναν στο ανθρώπινο λάθος ένα διάσημο (λαδώστρα) δικηγόρο ώστε σε 10 χρόνια το ανθρώπινο λάθος να είναι ελεύθερο; Γιατί όλους αυτούς τους μήνες δεν έχουμε ακούσει κιχ από το ανθρώπινο λάθος Βασίλη Σαμαρά;

kourdistoportocali.com 

0 Σχόλια