Μετά την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία... "χαροπαλεύει" και η Fiat και έρχεται ντόμινο εξελίξεων στην Ευρώπη


Μείγμα καταστροφής και όποιος δεν το βλέπει είναι τυφλός ή βαλτός...

  • Κατάρρευση οικονομιών των χωρών του νότου που αγόραζε αυτοκίνητα
  • Μέτρα κατά της Ρωσίας και αποκοπή των βιομηχανιών από φθηνή ενέργεια
  • Ένας ανόητος νόμος που ψηφίστηκε και που θα ισχύσει το 2035 - σε 11 χρόνια δηλαδή - που φέρνει την απαγόρευση πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης
και βουαλά...

Στο Mirafiori, οι εργάτες δούλεψαν πέντε ημέρες τον Ιούλιο και ισάριθμες ημέρες τον Σεπτέμβριο.

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιταλίας, η Stellantis, ανέστειλε την παραγωγή αυτοκινήτων στο ιστορικό της εργοστάσιο στο Τορίνο για ένα μήνα, έως τα μέσα Οκτωβρίου, λόγω της χαμηλής ζήτησης για την ηλεκτρική έκδοση του Fiat 500, η ​​τιμή της οποίας είναι 30.000 ευρώ, έναντι 17.700 ευρώ για την υβριδική έκδοση.

Το Mirafiori… μια από τις πιο περίπλοκες καταστάσεις προς διαχείριση στην Ιταλία


Το πρώτο εξάμηνο του έτους οι όγκοι συρρικνώθηκαν άνω του 60%, με την παραγωγή να αγγίζει μετά βίας τα 19 χιλιάδες αυτοκίνητα, ενώ το δεύτερο εξάμηνο δεν θα σημειώσει ανάκαμψη.

Η πρόβλεψη για το 2024 είναι ότι στο Sevel η παραγωγή θα ανέλθει σε μισό εκατομμύριο μονάδες, το ένα τρίτο των όγκων σε σχέση με το 2023 πέρυσι, το ήμισυ σε σύγκριση με τον στόχο του ενός εκατομμυρίου οχημάτων που είχε καθοριστεί, όπως αναφέρει το bankingnews.gr

Το πρώτο εξάμηνο του έτους η συνολική πτώση ήταν πάνω από 25% σε σύγκριση με το 2023…
Τα δε στοιχεία για το τρίτο τρίμηνο θα επιδεινωθούν.

Η πτώση στην παραγωγή συνοδεύεται και από την κρίση στους όγκους των εμπορικών προϊόντων που παράγονται στην Atessa, ένα εργοστάσιο που είχε διατηρήσει πρόσημο το πρώτο εξάμηνο του έτους.

H εικόνα είναι αποκαρδιωτική...


Από τη μεριά του, ο υπουργός Βιομηχανίας της Ιταλίας Adolfo Urso βλέπει σοβαρή κρίση στις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες…

Ο λόγος; Η απαγόρευση πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035.

Ο Urso, μέλος του κόμματος Fratelli d’ Italia της πρωθυπουργού Giorgia Meloni, προειδοποίησε ότι εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία θα χαθούν, παρεκτός οι Βρυξέλλες χαλαρώσουν ή άρουν τους περιβαλλοντικούς στόχους που έχουν τεθεί για τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

«Ο οδικός χάρτης της Πράσινης Συμφωνίας, όπως σχεδιάστηκε, είναι γεμάτος αντιφάσεις» δήλωσε ο Urso σε συνέντευξή του.

«Τα δεδομένα μιλούν από μόνα τους. Ο οδικός χάρτης …δεν είναι βιώσιμος»


Ο Urso θα διεξαγάγει συναντήσεις υψηλού προφίλ στις Βρυξέλλες, στις οποίες θα απαιτήσει επείγουσα αναθεώρηση των κανόνων για τις εκπομπές ρύπων και την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2035.

Οι ενέργειες της Ιταλίας γίνονται εν μέσω ανησυχίας ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες της γηραιάς ηπείρου – ήδη υπό πίεση από τις φθηνότερες κινεζικές εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων και την αύξηση του κόστους παραγωγής λόγω της ενεργειακής κρίσης που επέφερε ο πόλεμος στην Ουκρανία – θα μπορούσαν να καταρρεύσουν απότομα μόλις τεθεί σε ισχύ η απαγόρευση πώλησης νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης.

0 Σχόλια