Το άγνωστο καύσιμο που προκάλεσε την έκρηξη στα Τέμπη - Εμπλοκή Ουκρανίας και μεταφοράς καυσίμων για drones όπως είχε αποκαλύψει ο Κυριάκος Βελόπουλος;

 

Καταπέλτης ήταν η επιτροπή για πόρισμα για το έγκλημα των Τεμπών. Στην δημοσιότητα έχει δοθεί το πόρισμα του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ) για το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.


Παραθέτουμε ένα μέρος της μετάφρασης του πορίσματος από αγγλικά που θέλουμε να σταθούμε:

"Το σχήμα της αρχικής ανάφλεξης και της πυρόσφαιρας που ακολουθεί είναι σύμφωνο με το υγρό πτητικό καύσιμο και όχι με το υγροποιημένο αέριο, το οποίο θα δημιουργούσε πυρκαγιά εκτόξευσης και όχι πίδακες πυρκαγιάς.

Η πυρκαγιά με πίδακα είναι «μια φλόγα υψηλής θερμοκρασίας καυσίμου απελευθερώνεται υπό πίεση σε συγκεκριμένο προσανατολισμό» που σημαίνει ότι μια πυρκαγιά θα είχε διαφορετικό σχήμα και τυχαίο προσανατολισμό (όχι μόνο προς τα πάνω).

Περαιτέρω ένδειξη αυτού, είναι η ύπαρξη των δευτερογενών πυρκαγιών που συνέχισαν να καίνε και δεν μπορούσαν να δημιουργηθούν από αέριο. Το πολύ γρήγορο αρχικό ξεφούσκωμα και το σχήμα και η ανύψωση της μορφής «μανιτάρι» δείχνει επίσης προς ένα πτητικό, υγρό καύσιμο (μια φωτιά πετρελαίου θα έπεφτε γρήγορα στο έδαφος)", αναφέρει το πόρισμα .

Το σενάριο μεταφοράς της εμπορικής αμαξοστοιχίας καυσίμου πιθανόν, ακόμα και για μη επανδρωμένα εναέρια αεροσκάφη επανέρχεται, μαζί με αμείλικτα ερωτήματα.

Καταρχήν αυτή η ανακοίνωση για το άγνωστο καύσιμο στο δυστύχημα στα Τέμπη, γίνεται σε μια χρονική περίοδο γιγάντωσης του πολέμου στην Ουκρανία, προκαλώντας πολλούς συνειρμούς σε όλους, αφού το Κίεβο τότε πίεζε τους πάντες μέσω της κυβέρνησης Μπάιντεν για εφόδια και όπλα.

Σχετικά με την φόρτωση της εμπορικής αμαξοστοιχίας, με το κενό 65 λεπτών στην τελική ώρα αναχώρησης του τρένου από τη Θεσσαλονίκη, προκαλούνται πολλά ερωτηματικά που είχε θέσει πρώτος ο Πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος.

«Γιατί οι πρώτοι που πήγαν στο σημείο ήταν κλιμάκιο της Αεροπορίας; Δεν ήταν ούτε η Αστυνομία ούτε η Πυροσβεστική. Αληθεύει ότι έκανε έλεγχο η ειδική ομάδα βιολογικού πολέμου και αν ναι, γιατί; Το κλιμάκιο που πήγε στο σημείο ήταν από τη Λάρισα;».

Με βάση αυτά τα ερωτήματα ο Κ. Βελόπουλος τόνισε: «Στην Λάρισα σταθμεύουν 8 drones των Αμερικανών; Τα μεγάλα drones χρησιμοποιούν AVIATION JET FUEL. Είναι ειδικό καύσιμο. Το εν λόγω καύσιμο έρχεται από το εξωτερικό. Είναι 100 οκτανίων. Χρησιμοποιούν αυτό το καύσιμο των drone reapers που είναι στη Λάρισα; Αυτά τα drones πετούν στην Μαύρη Θάλασσα, για να κατασκοπεύουν τους Ρώσους. Το καύσιμο αυτό περιέχει: ξυλόλιο, βενζόλιο και τολουόλιο. Δηλαδή, ό,τι εντόπισαν οι πραγματογνώμονες στον χώρο του δυστυχήματος! Είναι συμπτωματικό αυτό; Ναι ή όχι; 

Ποια χώρα ήταν πιθανόν ο προορισμός και  ποια εταιρεία πιθανόν εμπλέκεται με την μεταφορά του άγνωστου καυσίμου;».

Επιπροσθέτως, επεσήμανε ότι η κυβέρνηση βιάστηκε να κάνει συγκάλυψη αναθέτοντας το μπάζωμα σε εταιρεία που δεν είχε ιδρυθεί: «Μια εταιρεία – φάντασμα ανέλαβε, λέει, το μπάζωμα. Πρόκειται για την ΤΣΑΠΑΤΟΡΗΣ ΓΕΡΑΝΟΙ – ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΙΚΕ”. Η εταιρεία δεν υπήρχε όταν εκτελούνταν οι εργασίες στις 3 Μαρτίου. Συστάθηκε στις 6 Απριλίου 2023. Έναν μήνα μετά! ».

Εφόσον υπάρχει αναφορά για άγνωστο καύσιμο από την επιτροπή του πορίσματος, αυτό το ενδεχόμενο θα πρέπει να εξεταστεί εξονυχιστικά από όλους τους αρμόδιους, για να δοθούν απαντήσεις στους χαροκαμένους γονείς των παιδιών που χάθηκαν τόσο άδικα εκείνη την ημέρα.

0 Σχόλια